14 Augusti

Jaa, nu var det ett tag sedan jag skrev ;P jag är i Västervik hos min pojkvän och tyvärr så har inte internet fungerat så bra här så det är därför jag inte skrivit på ett tag. Men idag funkar det bra!

Jag har ju då varit med Johan sedan i fredags, då jag slutat jobba kl 14, kommit hem och packat lite och så så åkte vi ut till Hasselö och var där till Söndagen :) Sedan åkte vi til stan och här har vi varit nu några dagar. Vi har inte gjort så mkt om dagarna, bara tagit det lugnt eftersom det tyvärr är sista veckan på sommarlovet :(
Och till alla som inte vet så kommer jag att bo hemma i Källvik under Höst-terminen, hur det blir på Vår-terminen får vi se ..
Men det blir nog att halv bo hos Johan också ;P

I måndags träffade jag Jöneryd ;P det var ett tag sedan så det var riktigt kul ;P fick träffa hennes vovve Mandie också, en riktig sötnos!! Nu vill man själv skaffa valp (A) I torsdags gick vi även en sväng när jag och Johan gick på stan, men det började ju sedan blåsa upp något ;P

Vädret har ju varit lite fram-o-tillbaka i veckan, och det är ju typiskt för jag vill bada!! Usch säger vi till vinden. Det ska vara sol och värme!!

Men som sagt, det har inte hänt så jätte mkt i veckan, känner mig rätt lat så det kan ju vara en orsak ;P

Men imorgon blir det att åka hem till Källvik och familjen igen :) längtar lite hem faktiskt ;P så kan det ju vara.
Så får vi se om Killing kommer på söndag ;)

Men nu har jag inte så mkt mer att säga, ska väl irritera pojken som ligger och sover här brevid ;)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0