16 Augusti

Idag har jag varit igång! (efter kl 13 då men iaf) Gick upp ur sängen kl 11, tog mig lite frukost och satte mig i köket med mor och pratade lite. Runt kl 12 gick jag upp för att tvätta håret och göra mig iordning och klädde på mig.
Sedan tog jag det lugnt lite tills vi skulle skjusa syrran till bussen i Björnsholm, men självklart(som vår familj alltid lyckas med) missade vi bussen och fick åka till Gamleby. Sedan åkte jag och mor till Mormor och hälsade på :) var ett tag sedan jag träffade henne så det var ju självklart kul.
15.45 åkte vi till ICA för att handla innan dom stängde och hämta brorsan ;P och eftersom det är lite jobb efter stängning så fick vi sitta ute och vänta. Och medans vi väntade så stog det en häst med vagn vid kyrkan med ett bröllopspar i :) Såg riktigt mysigt ut! Saknar ridningen .. får gå och hälsa på på Gärdet och se hur dom har det nu för tiden :) har inte varit där sedan jag hade min häst, och det var i 8an! 4 år sedan, tiden går snabbt!
Sedan kom vi iaf hem då Daniel och Anneli skulle packa och vi skulle skjusa ut dom till Björnsholm, så det blev bara att åka dit, igen!
Till slut kom vi hem lagom till att far kom hem så det blev lite mat :) Efter det tog mor och jag en sväng med Roxy, skönt att komma ut och gå lite efter maten. När vi sedan kom hem satte vi oss och kollade på "Stolthet & Fördom" med lite snacks.
Och nu så är jag här! Men vi känner inte riktigt för att lägga oss ännu så vi sätter oss vid TVn lite till och pratar :)

Vi ses åter igen imorgon!! Natti



Roxy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0