18 Augusti

Ja, igår kom Killing till mig :) det var ganska länga sedan hon var här kan jag lova ;P mkt förändringar med huset har ju hänt på senare år :) far är ju lite för bygg glad ;) Men fint blir det! Så inget gnäll.

Vi satt för det mesta iaf vid TVn eftersom regnet bara föll utanför. Men vi kände framåt kvällen att vi behövde komma ut lite, och hunden behövde ju komma ut också ;P, så vi tog oss vart sitt parably och traskade iväg ;D men lite små mysigt var det ju ändå att gå i regnet och små samtala, men jobbigt var det ju när man har en stor hund i ena handen och parablyt i andra och hunden ska dra och ha sig hela tiden! ;P men är man nyfiken på allt så är man, men jag förstår ändå inte hur hon kunde känna så mkt lukter medans man själv bara kände lukten av regn i näsan ... ;P

Sedan blev det iaf Tvn igen(såklart). Vi tittade på Scary movie 2, The Hot Chick och så på Dansföreställnignen som man var med i ;P hon såg ju inte föreställningen :) när vi sedan skulle lägga oss satte vi igång Bridget Jones Dagbok :)
Filmen är så nice! Fast själv så somnade man ju såklart ;)

Idag har vi lirat TV spel! Jag + Killing = MarioCart nördar!
Fy fan vad vi sitter och garvar och kommenterar ;D det är riktigt kul!
Men nu har hon åkt hem :'( men det är luugnt, nästa helg då det är Loftahammars Utställningen så blir det full rulle igen ;) så som det ska vara!

Nu blir det att kolla på Polisskolan 1 med familjen :) inte far förstås som sitter och nördar framför OS, hörde att Culler snubblat :/ surt. men men, det kan inte alltid gå vägen!
Men nu gapar dom efter mig ;) bye!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Näst nästa helg är väl utställningen? (A)



Kul att du bloggar så mkt!

2008-08-18 @ 20:58:20
URL: http://evob.no-ip.org/
Postat av: Din älskling, kiling.<3

Vi är bäst på mario cart o party glömde du ;)

Jag älskar dig sp mycket du är min bästa vän <3

MÅNGA år till?:D

och på utställning ska vi ha MYYYYYYYYS <3

Jag älskar dig.

2008-08-18 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0