27 Augusti

Idag är det Onsdag = lill-lördag! Så just nu sitter jag framför TVn med Cola ;P Annars har jag ju bestämmt att det inte ska bli något godis eller cola förens i helgerna, men bara för idag så tog jag mig ett glass bara för att huvudet känns som bly. hehe. Så sitter och kollar på Vänner med mor och syster. 
Dagen har väl varit helt okej förutom att man börjar bli lite små sjuk. Hade feber igår eftermiddag/kväll och är förskyld, som vanligt när man börjar skolan. Så ingen dans blev det för mig idag så man får försöka hänga med med blicken.

Igår efter skolan var jag på stan en sväng med mor, syster och Johan :) Det blev lite inköp:
  • 1 färg randig skjorta från JC(Crocker)
  • 1 tröja från JC(Crocker)
  • 1 par jeans från JC()
  • 1 par skor/stövlar från Wedins
  • Favorit parfymen Diamonds

Sedan när man kom hem hade jag väldigt ont i huvudet och frös så det blev ju bara att vira om sig en filt och mysa.
Men det har inte hänt så mkt alls i veckan så har tyvärr inget roligt att skriva om. Förutom att danslektionerna inom Musikskolan började i Måndags och det var ju självklart riktigt skoj ;) Nu ska jag bara fundera över hur jag vill göra med streetdansen, om jag ska dansa det på fritiden också(om man har råd vill säga). Men nu vill jag se på Vänner ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0