28 Augusti

Vilken dag! Börjar med dans 8.20 till ca 11.00, sedan har man håla till 14.45! Hur kul är det? Det är riktigt segt så efter dansen gick jag till skolan för att möta Johan som började sin lektion kl12 så det blev ingen lång stund. Sedan gick jag hem till Johan för att duscha och göra mig iordning. Blev t om att jag slumrade till, och det var skönt vill jag lova! Men sedan var det ju bara att ge sig av till skolan och ha EN lektion! Jäkla schema alltså. Men vi pratade med Emma om vi kunde flytta på danslektionen lite så att hålan blir lite kortare.
Men nu sitter jag hemma hos Johan, ensam. Pojken är iväg och tränar bowling och jag skulle väl kanske följt med och titta om jag inte hade så ont i rumpan efter dans passet(ballet) i Tisdags ;P har fått ordentlig träningsvärk efter all dans, känner verkligen att jag inte har tränat något i sommar! Men det kommer väl snart att man byggt upp musklerna igen. Bara kämpa på.
Ska ju då stanna hos Johan till imorgon och efter skolan åker vi med bussen hem till Loftahammar, Utställningen börjar ju imorgon så det blir ju kul :) vi ska äta lite kräfter imorgon kväll också, fullt hus blir det också! Mor, Far, Daniel, Anneli, Matilda, Fidan, Johan och jag. Vi kokte kräfterna igår kväll som Anneli och Daniel fixat, och jag tycker att dom(kräfterna) är läbbiga! Usch blach bluch. Sedan vart det ju självklartt att titta på Sex and the city! Efter det kände jag att det verkligen var dags att lägga sig, eftersom jag måste gå upp kl 6 varje morgon när jag sover hemma. Men sover jag hos Johan får jag ju sova en timme till iaf ;) har väl inte så mycket mer att säga om dagen, så ni får vänta till imorgon ;P Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0