5 Augusti

Grattis gumman på 17 års dagen :)

 
Gammal bild, jag(v) Amanda(h)

Ja du Amanda, idag blir du 17! När du och jag träffades (för 7 år sedan!) har vi inte klarat oss utan varandra. Du är min bästa vän och för mig kommer du allt att vara speciell! Jag hoppas att du har en bra dag :) Vi får ta och hitta på någe skoj nästa vecka när jag äntligen är ledig ;)
Älskar dig Hjärtat <3

Annars så har jag kommit hem från jobbet ;P (för 1,5 timme sedan då men iaf). Har ätit med familjen, lite bacon och makaroner. Smakade faktiskt bra en dag som denna, för vilket trist väder vi har fått! Men, om man tänker positivt(som jag gör) så är det ju en perfekt dag att kolla på film och slappa! Men det är en sak jag saknar, och det är Johan :( men men, så blir det ju tyvärr när man jobbar.
Nu har jag iaf bytt om till mjukis så nu ska jag sätta mig vid en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0