6 Augusti

2 dagar kvar att jobba, imorgon eftermiddag, och på fredag förmiddag. Nice! Känner suget efter att få vara ledig nu, ligga i sängen till 10(kanske ligga lite längre), ligga ute i solen, om det är någon vill säga, och vara med Johan såklart :)
Han kommer till mig imorgon kväll, längtar <3
På fredag åker vi ut till Hasselö för på Lördagen är vi bjudna på middag igen utav Johans föräldrar ;P
Samma ställe, samma buffé(riktigt goda buffé) som VIS helgen. Så det tror jag nog blir nice.

Det känns som om det är mkt nu jag vill göra nästa vecka när jag har slutat, vill vara med kompisar, vara med Johan, åka till Ullared, åka till Stockholm, åka till Linköping, åka Lååååååångt bort! ;P det har jag alltid velat! men som vanligt med vår familj då kommer vi inte så långt tyvärr. Så det är väl bara att drömma på ;)

Men nu så blir det nog lägg dags och samtidigt kolla på Sex and the City filmen ;P kollade lite igår kväll men slocknade ju såklart. Har verkligen fastnat vid serien nu :D har inte varit så jätte förtjust i den innan, men men, förändringar är kul ;) tycker iallafall jag. Vill ha mkt förändringar, men 1 i taget, det ska inte gå för häftigt fram.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0