10 September

Brorsan fyller 20 år idag! GRATTIS!!!
20 år! Wow åren går fort nu alltså ;P

Så efter skolan åkte familjen till Linköping för att fira Daniel och träffa Anneli. Dom flyttade ju nyligen dit så det ska bli kul.
Så när vi kom dit och tittat runt lite blev det present öppning! Johan och jag hade köpt en klocka till Daniel men såklart att Anneli skulle köpa en också! (dum Anneli ;P) Sedan blev det tårta! mums!
Men jag och Johan var hungriga på riktig mat så vi gick till McDonalds och beställde lite + till familjen.
När vi fått maten och skulle gå tillbaka till lägenheten började det regna. Till lägenheten var det en låång backe så det var lite kämpigt ;P Efter vi ätit åkte vi hem, kollade på Sex and the City och gick till sängs. Ska upp kl 6 imorgon, som vanligt ...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack, kära syster!



Ja, tiden går, 20 år. Det rimmade! :D



Tack så jätte mycket för presenten. Nog att det var lite typiskt att jag fick två klockor, men jag älskar dem båda! Så tack!



Vi ses i helgen. DÅ är det party!

2008-09-11 @ 19:58:43
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0