11 September

Nu sitter man ensam hemma hos Johan igen ;P sitter och kollar på Top Model på 3an. Johan kommer inte hem förens kl 7 så det blir väl att kolla på TV och sitta vid datorn ;P brukar bli så ;D

Dagen har varit seg. Imorse ville man inte gå upp ur sängen, var jätte trött. På bussen sov jag typ hela vägen. Dagen började då med dans, vi dansade gamla godingar, Pirates och Do something ;P gick rätt bra faktiskt ;D Sedan var det ju Imp & komp och vi gjorde lite övningar, sista övningen var inte rolig, man fick en dansare som man skulle göra en kombination till på 15 min efter temat Splittrad. Kombinationen blev väl helt okej iaf ;P men man blir stressad! Som Emma säger, det är bara att säga Ja till allt som kommer, men det är inte så lätt när det inte kommer någonting alls ;D
Efter vi duschat, gjort iordning oss och ätit skulle vi pratat om våran slutproduktion/föreställning, men Malin och Sanna skulle prata projektarbete med Per så jag och Richard satte oss och små pratade lite vad vi ville göra på föreställningen och lite annat allmänt. 14.45 började svenskan och Anna skulle prata med oss om våra uppsattser vi gjort. Det gick bra för min del ;D När man inte pratade uppsatts skulle man analysera en dikt och det gick ju inte bra såklart ;P haha så får försöka mig på det i helgen. Nu känner jag bara för att lägga mig ner lite och bara vara lat.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0