12 September

Ännu en morgon med att stiga upp ur sängen kl 7. Usch, är så trött när jag går upp! Om dagarna också :/ Kallt har det varit också! Första lektionen var ju Digitalt skapande, i 2,5 timme! usch ... idag fick vi testa på photoshop(första gången) och göra lite folk som skulle dansa typ .. en tant, en fisk och en gubbe med häng pung, intressant ... När lektionen äntigen var slut var det mat, helt okej mat för en gångs skull. Sedan cyklade jag och Johan till Trafikskolan för att ha körkortsteori kl 11.50.
När den var slut åkte vi hem till Johan, slappade lite och vid kl 14 åkte vi med bussen hem till Källvik :) Proppfullt i både första och andra bussen, men den sista är ju som vanligast den jobbigaste med alla snorungar från Överum(ungar från loftahammar som går på högstadiet i Överum). När vi kom hem satte jag igång Batman medans Johan har börjat nörda främför Tibia! Skulle inte sagt att han fick sitta en dag .. nu lär jag ju aldrig få bort honom från det ;P
Men nu kom mor hem så det blir väl att fixa maten nu :) Lövbiff, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0