14 September

Klockan är mycket men jag kände att jag verkligen ville skriva om 60 års festen som var igår!
Det är ju så då att min bror har nyligen fyllt 20 år, + 2 av hans kompisar ;P Sibban och Henke. Så dom hade satt ihop en fest där dom bjudit familj och andra vänner. En riktigt kul fest blev det! Kom mycket folk och alla verkade nöjda :)
Också är det alltid lika kul och träffa Daniels kompisar, det är speciella kompisar han har kan jag lova ;P
Men det blev lite kallt så till slut gick jag, Johan, kusin David och hans tjej Therese hem till oss för att sova :) Somnade direkt ;P

Idag vaknade jag ca kl 10 och gick till köket för att ta mig lite Oboy. Sedan gick jag och lade mig brevid mor i hennes och fars säng och kollade på Tv. Men somnade strax efter jag lagt mig ;P Steg upp ur sängen runt 13.45, behövde sova kände jag ;P
Sedan städade jag lite på rummet, duschade och satta mig vid datorn lite, saknade Johan som blev hämtad kl 8.15 imorse. Blev att tvätta lite också, har ju inga rena kläder till imorrn annars ;P
Men nu ska jag lägga mig för att sova, är lite sent uppe ska ju upp om 6 timmar ;P tråkig skola imorrn ...

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jo, mina kära vänner är lite speciella :P

2008-09-15 @ 14:24:19
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0