15 September

Idag har jag varit trött. Är redan så skoltrött! Men det är bara kämpa, är ju bara 9 månader kvar till studenten ..
Dagen började med att stiga upp kl 6 för att hinna med bussen kl 7.20. Kl 8.20 började Bilkörkorts teorin som var en riktigt seg timme idag, usch. Sedan började jag inte förns kl 11, då det var projektarbetes dax. Matilda, Richard och jag möttes vid skåopen och beslutade oss för att äta på stan ist för skolmaten som var äcklig. Vi har ju ändå 3 timmar på oss så det är ju lungt. Så det blev att vi gick till Café kannan, tog oss varsinn smörgås, varm choklad(jag och matilda) och pratade lite. När vi sedan öppnade blocken såg vi på planeringen att vi skulle har pratat med lärare idag så det var ju en miss ;P haha, så vi flyttade det till imorgon och påbörjade det vi egentligen skulle göra imorgon.

När klockan började närma sig 13 så gick vi in till Ogräs, som Richard ville, och han hittade rätt mkt han ville ha ;P Jag hittade även lite ;D En t-shirt, ett par jeans från Acne och såklart sånna beiga byxor som alla går runt i ;P Blir att önska till man fyller år då. Är rätt mkt jag önskar mig nu kom jag på, också att det är dyra saker(vissa)!
  • Kläderna jag hittat på Ogräs.
  • Sex and the City boxen.
  • Grey´s Anatomy boxarna.
  • En digital kamera.
  • Mer kläder.
  • Smycken av olicka sorter.
  • m.m

Och man vet ju inte om det blir mer ... ;P lyckas alltid komma på saker med tiden.
Kl 14.50 började ju då Nutida Konst där vi håller på med begreppskatalogiseringar av ord från dans/musik/teater. Inte kul. Vi fick dessutom extra ord idag så då blev det att leta mer efter förklaringar ;P men det var många ord inom dansen så då kunde man ju iaf dom flesta :) När lektionen sedan var slut cyklade Johan och jag hem i regnet. När vi kommit hem virade jag in mig i täcket och satte mig för att kolla på Smalville och sedan på Top model 4. Sedan åkte Johan till bowlingen.

Egentligen ska jag ju vara och dansa nu men diktanalysen som vi håller på med i Svenskan ska vara klar imorgon så jag kände att jag verkligen behövde sätta mig ner med den och försöka göra det bästa utav saken. Jag suger ju på analyser! Och dikter är ju inte direkt enkelt ;P vissa kanske, men det finns ju dom som man inte fattar ett dugg av! Och så känner jag med dikten vi håller på med nu ;P men som sagt, jag försöker göra det bästa av det.
Så ska väl jobba vidare :)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håll önskelistan uppdaterad och var glad över att det är den tid som är kvar av gymnasiet. Jag tänker ofta tillbaka till den tiden. En av de bästa tiderna i mitt liv, som jag även aldrig någonsin vill göra om.

2008-09-15 @ 23:39:18
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0