19 September

Fredag ÄNTLIGEN! Som jag har längtat ;P Imorgon får jag sova ut ordentligt, det är jobbigt att gå upp kl 6-7 på morgonen, hela veckan lång. Dagen är ju inte så lång eller "kämpig", är endast 2 lektioner Digitalt skapande och Bilkörkorts teori. Båda ämnena är väl sega som så men skoldagen går snabbt mot sitt slut.

Johan och Jocke ska lira dator i helgen så jag sitter väl mest bara brevid och kollar på ;P Idag ville dom iaf äta på Corner, som jag redan gjort en gång den här veckan! Så kände mig lite tjock där ;P Och imorrn vill dom äta pizza! Kan iaf säga att det lär nog bli något annat för mig ;P mådde fan illa efter hamburgaren förut^^
Men den här kvällen har vi suttit vid varsinn dator, kollat på film och varit ute en sväng för att få luft :)
Men nu börjar jag bli trött och riktigt längtar till sängen, för imorgon ska jag sova så länge kroppen vill! Känner att jag behöver det.

Får se vad som händer imorgon, pratade med Killing om vi skulle hitta på något :) men vi får se hur det blir med det. Har funderar på att gå ner lite på stan också och kolla om man hittar något. Får ta och åka till Linköping snart! Får ju lön på Torsdag.
Men nu blir det att sova ;D Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0