20 September

Idag har det varit en riktigt skit dag! Fick mensvärk imorse, den värsta jag varit med om! Det är ju så att alltid när jag får mens får jag mensvärk, alltid! Skit jobbigt, framför allt om det är skola, smärtan är ju hemsk och känseln i benen försvinner, kan inte stå eller slappna av. Usch, hatar skiten. Så det man hade tänkt att göra idag gick ju ner till botten, blev ju att åka hem itället. Tyckte synd om Johan, han har alddrig riktigt varit med när värken riktigt kommit igång, hans visste ju knappt vad han skulle ta sig till men han var så gullig och ringde mor och stannade hos mig. Älskar honom så <3

Så Daniel, som ändå var i stan, hämtade mig och vi tog gamla vägen hem. När vi till slut var hemma la jag mig och sov 1 timme, vaknade av att mor kom in för att titta till mig och säga att det snart skulle bli mat. Sedan låg jag kvar i sängen och väntade på att Daniel skulle bli klar i duschen så att jag kunde duscha, kände mig riktigt ofräch! Sedan gick jag ner och höll mor sällskap i köket. Mådde ganksa illa innan maten men jag kände att jag behövde få ner lite mat i magen, blev ju ingen frukost eller så.

Kl 20 var det Svensson Svensson på 1an, men den serien har börjtat gå för långt, eller snarare Gustav, blir ju nästan bara irriterad av att titta på de! Han är så på. Kl 20.30 var det En timme med Björn Skift som mor och far ville titta på, jag var väl inte riktigt intresserad, så jag gick hit en sväng, såklart ;P
Ska väl kolla på en film sedan och bara slappa, har fortfarande lite ont i magen så vill för det mesta bara ligga ner.
Ne, ska ta och gå ner igen och kolla om det är något bra på TV :)
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0