24 September

Jaa, jag har ju då gått och blivit sjuk, igen! Halsen kliar så host-attacker kommer ofta. Så den här studiedagen har jag suttit hemma. Kul. Blir att vara hemma imorgon också. Men syrran fyller ju år också ;D det är nice! Och vi hade planerat att åka till Linköping, så jag får ta det lite lugnt.

Veckan har väl varit okej. I måndags var det dags för skolfoton, sittandes blev man iår, ska man vara så kort för?! ;P
När fotografen skulle ta poträtt tog hon endast ett så var det klart. KUL! kommer se förjävlig ut! Jag som hoppades på bra kort iår, har inte sparat korten från 1an & 2an. Har bara 9ans. Så får väl hoppas ... ;P 

Men hoppas att förskylningen och skiten försvinner snart så man kan vara pigg och glad igen.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0