25 September

Idag är det en speciell dag, det är nämligen min syrras födelsedag!!
Grattis Matilda på 15-års dagen!



Som vi pratat om i några dagar så blev det att jag, mor och syster åkte till Linköping idag. Jag som gått och blivit sjuk igen fick väl ta det lite lugnare. Är ju egentligen inte meningen att jag ska åka iväg när jag är sjuk. Hostan gör så att jag får ont i huvudet och i magen. Börjar få feber också :/ Dumma jag som ger mig ut! En del inköp blev det iaf.

Vi kom hem runt kl 17.30 och då väntade farmor, farfar, Carina och Kenneth på att uppvakta Matilda. Så det blev lite smörgås tårta, som jag inte åt av, och inte förns nu åker dom hem ;P Jag börjar känna mig hängig men imorgon ska jag fan gå till skolan! Bara en lektion som är 2,5 timme lång, Digitalt skapande.

Imorgon kväll tänkte Johan och jag ha lite mysigt, så vi ska äta på China och sedan mysa framför en film.
Saknar pojken <3

Men det var allt för idag ;P
See ya soon!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Va fan, åt ingen?!

2008-09-25 @ 22:44:58
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0