27 September

Lördag kväll och jag sitter med Johan framför TVn och kollar på Braveheart. Älskar filmen! Dom slåss verkligen över något som är viktigt för dom, frihet! Bara att slutet är så hemskt ...

Jag börjar väl bli lite friskare nu. Hade lite jobbigt inatt bara, vaknade 4 gånger på grund av hostan. Ett tag kände jag bara att jag inte kunde försöka sova mer, så satte mig vid datorn lite. Medans jag satt där pratade Johan i sömnen, lr ja, snarare mumlade ;P sötisen. Men jag kom till slut i säng, runt halv 3 på natten. Inte bara hostan som håller mig uppe om natten, det är ju såklart en massa annat skit man ska grubbla över. Försöker hålla tankarna ute, för orkar inte med det längre. Det ska alltid vara något.

Men men .. Idag hade Johan och jag tänkt att gå ner på stan och kolla på skor, mest till Johan ;P Men vi smarton kom ju ner vid kl 3 då alltinf stängdes! Bra jobbat. Så vi gick runt lite istället. Vi promenerade i 2 timmar lite här och var. Väl hemma gjorde vi inte så mycket. Bara tog det lugnt :) Och det har vi nu gjort hela kvällen, ätit lite snacks och tittat på TV.
Blir nog att lägga oss snart.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bravehart är en av tre filmer som jag får tårar i ögonen av. Den är ett mästerverk!



Hoppas att du börjar må bättre snart. Hosta är för jobbigt.



Hade bra ;)

2008-09-28 @ 03:23:10
URL: http://www.holmen-blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0