28 September

Söndag igen och den spenderas som alla andra söndagar, att bara slappa. Johan och jag var och åt hos hans farföräldrar kl 12, sedan när vi kom hem gjorde vi inte mkt alls. Kl 16 skulle Johan iväg och spela fotboll, och jag, 10 min senare åka med bussen hem till Källvik. På bussen mötte jag en väldigt trött Filip som somnade direkt, han skulle ju bara till Almvik också så precis när jag tänkte väcka han så vaknade han. hehe det var ju tur.

I Björnsholm stog mor och syster och väntade och vi åkte hem. Väl hemma visste vi inte riktigt vad vi ville äta så far föreslog att vi skulle äta från pizzerian, men jag åt ju kebab igår! Men tog en hamburgare, men åt inte äns hälften av den. Den fick Roxy äta upp ist. Nu sitter mor, syster och jag och kollar på Shrek, det var väl inte tanken från början. Jag måste egentligen plugga till prov imorrn, Bilkörkorts teorin. Har 111 sidor att läsa! blää .. men minns det mesta från lektionerna ;P
Så sitter och läser igenom lite grann medans syrran envisas om att titta på Andra Avenyn som jag tycker är skit tråkigt.

Jag är inte fullt frisk ännu heller, men nu räcker det med att ligga hemma. Men frågan är om jag ska dansa imorgon .. känner att jag måste men det är inte så kul att dansa när man är  förskyld och inte så jätte pigg ;/ så får se.

Men måste fortsätta plugga nu. Natti på er!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0