29 September

Usch vilken seg måndag det har varit! Imorse vaknade jag 6.20 så det blev att stressa!
Men som tur hann jag till bussen :) Första lektionen var det ju prov(bilkörkort) och det gick bra, tyckte jag ;P
Sedan var det 2 timmar till jag började så Johan och jag cyklade hem till han och jag somnade. Sov bara 4 timmar inatt så har varit ganska trött .. Väl i skolan möter jag först på Jöneryd och sedan projekt kollegerna Matilda och Richard ;P Och då gick vi och åt innan vi började med arbetet. Mötte på Killing också¨, som vanligt var full av energi ;D

Nutida konsten var idag segare än någonsin! Jag hängde typ inte med vad Martin sa alls, satt bara i mina egna tankar.
Väl hemma igen hos Johan så tog vi oss lite mat innan Johan skulle iväg och bowla. Dansen var ju tyvärr inställd idag, Annika sjuk, så det blev ju att sitta hemma och sega. Jag som kände för att dansa!
När det inte var något bra på TV så kollade jag på Aladdin. Alltid mysigt med Disney filmer ;)

Nu har jag precis kollat på Top Model 10 och känner mig väldigt trött. Johan verkar också ganska trött så det blir att lägga sig tidigt idag. Lika bra med tanke på att man inte sov så mkt inatt.

Morgondagen börjar med 2 pass dans, ska bli nice så behöver lite krafter till Streeten ;)
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0