30 September

Vilken dag! Jag är helt slut i kroppen! Danspassen blev riktiga konditions pass ska ni veta! Men det känns ju bra, på sätt och vis, man får ju bättre kondition men man får också ordentligt med träningsvärk ;P Kändes riktigt bra idag på streeten, energin bara flödade. Blev inte så mkt gjort på Projektarbetet idag, vart ist diskuttion om Top model ;P med det vi ska jobba med nu jobbar jag bättre med hemma.

Jag sitter hemma i källvik nu, kollade på Desperate Housewifes, men syrran ville ju se Andra avenyn repris så jag lät henne göra det, det var väl snällt av mig? ;P Jag håller ändå på och packar eftersom jag ska sova hos Johan imorgon. Jag är så trött på morgorna så hinner inte packa då. Bara det att jag vet ju inte vad jag ska ha på mig imorgon heller .. aja, det fixar jag till slut.

Älskling och jag firar ju 17 månader imorgon!! <3 så det blir att laga middag och mysa :)
Också! Så är det idag 31 dagar till jag fyller 18! Nice nice! Ska troligen åka till Daniel och Anneli dagen efter och gå på krogen med dom i Linköping. Längtar!!

Idag kom jag på en sak också (eller inte egentligen bara idag) Varför börjar butiker och annat redan prata om julen?!
Hösten har ju precis börjat! + att jag inte hunnit fylla år än ;P Julen kommer efter! När jag var inne på ICA här i loftahammar och gjorde en sak åt mor, så stog det en vagn full av låtsas paket, en tomte m.m
Varför ha så bråttom? Njut av höstens alla glada härliga färger ;D Det gör iaf jag.

Ne men ska nog fortsätta packa så det är klart. Ska prata med mor lite också och sedan ringa Johan :)
Vi ses imorgon igen ;)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0