6 September

Ursäkta mig för att jag inte uppdaterat på mer än en vecka! Det är ju så att jag blev sjuk förra helgen, var hemma måndag men gick tisdag för att inte vara borta för mkt. Så har varit ganska trött den här veckan så har inte orkat sitta vid någon dator ;P men nu är jag här och skriver iaf! Sitter hemma hos Johan (ensam som oftast) som är ivävg och bowlar hela dagen, så ska till Jöneryd ikväll och festa loss! Nice nice! Känner att det behövs ;) Men för tillfället så regnar det ju så det blir väl att sitta inne tills det är fest.

Måste ju skriva att Johan och jag firade 16 månader i måndags! Tiden går ;)

Älskar dig Johan <3


Saknar pojken <3



Igår efter skolan gick Johan och jag ner på stan, jag skulle kolla hur mkt pengar jag hade och så ville jag kolla på en jacka på VeroModa, som jag sedan köpte för bara 499.45 kr! Precis en sådan jag kollat efter så det var perfekt ;P
Sedan gick vi hem och åt innan johan skulle på fotbollsmatch med A-laget, dom mötte BOIF där Johans bror spelar och min systers pojkvän. Så det skulle ju bli en intressant match tyckte jag, men Johan spelade endast dom 10 sista minuterna. Det slutade iaf 0-1 till BOIF så syrran var väl glad över att slippa en sur pojkvän den kvällen ;)
Efter vi kommit hem gick vi ner till Hemköp för att köpa god chocklad Häägen Glass! Chocolate in my heart!
Medans jag satt utanför mer Shiva kom Pelle och hälsade. Sedan kom Johan och vi gick hemåt igen. Glassen åt vi samtidigt som vi myste i soffan framför TVn. Sedan blev det att sova eftersom Johan skulle upp tidigt, så när jag vaknade imorse var jag ensam :( Men Lena är ju hemma också så helt ensam är jag ju inte :)

Uppdatering om ikväll kommer kanske ikväll lr så kommer det helt enkelt imorgon ;) Ha kul tills dess!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Grattis på er! ^^

2008-09-06 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0