7 September

Idag är det söndag och det har varit en riktigt seg dag. Vaknade runt kl 11.30 av att Johan fibblade efter min mobil i min väska. Tydligen ringde mor så det var bara att ringa upp ;P Sedan låg vi väl kvar i sängen i någon timme.
Plötsligt knackade Ulf på dörren och sa att det var mat om 30 min och jag var inte ett dugg hungrig! Det är söndag och jag vill sova!! Men det var ju bara att stiga upp och klä på sig och vid matbordet se ut som ett nyvaket lik.
Efter maten hoppade Johan och jag in i duschen och sedan tog på oss mys-byxer för att sedan sätta oss framför TVn. Dom visade Mitt liv som popstjärna och även om jag inte alls tycker om Hilary Duff så duger väl filmen att se på, iaf då. Men när filmen var slut och klockan blev runt halv 6 så blev det att packa och göra sig iordning lite för kl 18.10 skulle jag med bussen hem till Loftahammar. Men det blev ju ingen buss hem.
När jag och Johan satt och väntade kom först en buss som gick till Mariannelund, efter kom en buss där det stog Ej i trafik så det var ju inget med det, men när bussen körde förbi var den full med passagerare så jag började fundera ... när kl var 18.17 insåg jag att det måste ha varit min buss så jag ringde till far och mor och berättade vad som hänt, så far ringde direkt till KLT och berättade om min situation, samtidigt som jag och Johan gick mot tåget. Plötsligt ringde KLT till mig och sa att jag skulle få åka taxi ända hem! GRATIS! Fan vad nice! (men också lite pinsamt) så vi gick tillbaka till Johan och väntade in taxin. och den kom bara efter några sekunder så jag slapp vänta.
Men det var riktigt skönt att åka gratis taxi hem ;) jag kollade också på taxametern när vi var framme som låg uppe på 900 kr! så det var ju tur att jag åkte gratis ;P När jag kom till dörren möttes jag utav Roxys skall och viftande höft, saknat sötnosen! Sedan tog jag mig lite mat och samtalade med mor och en hemsk händelse som hänt ute i lilla Loftahammar i Fredags.  Sånt som man inte vill ska hända händer ...

Just nu sitter mor och jag och kollar på Bröllop och Jäkelskap med Stefan & Krister. Riktigt jäkla kul film(teater)! Har precis gjort klart svenska uppgiften tack vare mors hjälp. Så det känns skönt att det är överstökat.

Var ju fest igår med Jöneryd ;P Nice nice! Matilda Jocke David var ju också där och Johan kom lite(mycket) senare. Men man hade ju inte så mkt att dricka så full blev man ju inte riktigt men lite påverkad iaf. Men skoj var det! Känner att jag behöver en riktig fest snart! Vill bli 18 alltså! Men på lördag blir det ju fest igen ;)

 Kom just på att jag skulle ringa Johan igen så det är väl bäst att jag gör det ;) Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det var minsann en intressant söndag. Åka taxi hem, fan vad nice. Det var bra gjort av farsan att fixa det så snabbt. Saknar också Roxy lite. :P

Hade så bra. Pöss

2008-09-08 @ 14:44:01
URL: http://www.holmen-blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0