8 September

Idag har det varit riktigt segt! Börjar skolan kl 8.20, 1 timmes lektion. Kl 11 har jag projektarbete till kl 13.50 men det vi skulle göra idag var typ klart så det var inte så mkt mer vi kunde göra ;P så vi satt i Cafeterian och bara samtalade till kl 13.40.
13.50 började sista lektionen, Nutida konst (booooring!) och då kom SYV Lena Sundell och berättade om Högskoleprovet.
När Lena var klar läste vi ett häfte där det stog om en man som målat av profeten Mohammed, som är förbjudet, så han hade ju såklart fått en massa hot på sig och det säger jag ju bara är helt idiotiskt när man vet konsekvenserna. Han målade nog bara Mohammed för att få uppmärksamhet, som Bengtsson sa.

Efter skolan gick Johan och jag ner på stan. Jag skulle ta ut pengar och köpa en liten sak ;P hemlis! hehe.
Sedan begav vi oss hem, åt mat och åkte sedan åt varsitt håll, Johan till Bowlingen och jag till dansen. Jag var ju sjuk förra måndagen så missade ju dansen så det var lite svårt att hänga med i kombinationen som dom ändrat lite på och kommit en bit vidare på ;P men det var bara att hänga på, mot slutet gick det iaf bättre.
Nu sitter jag hemma hos Johan, har precis duschat och sitter nu här :) Och jag är trött!! Känner att jag behöver mer sömn ..
Men ska väl antagligen titta lite på TV, Johan sitter och nördar vid en Pokémon film han laddat ner ;P min lilla nörd <3
Sedan ska jag iaf sova, om jag inte lägger mig i sängen och kollar på TV ;P vi får se!

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0