9 September

Dagen började med dans(som varje tisdag) som det har blivit lite ändringar på. Streeten och baletten har bytt plats, så street på tisdagar och balett på onsadgar. Men idag dansade vi modern, as kul! Gjorde en jätte kul kombination som jag gärna vill dansa vidare. Sedan var det Imp & komb där vi gjorde lite övningar. Efter dansen som slutar 11.25 blev det att duscha, göra sig iordning och äta innan 12 då projektarbetet börjar! Stressigt ja, jag behöver tid på mig med tanke på att jag oftast är stressad i vanliga fall, så lite butter var jag. Vi pratade lite med Per om vår planering och lite annat som ska göras.
Sedan var det ju såklart lite håla(som varje dag). Innan svenskan satte sig Matilda med sina natur kompisar och jag hängde på. Dom satt med "Geni kuber" (som jag från och med nu kallar dom) och en löste en kub på 17 sek! Intressant ..
Så jag hade ju helt och hållet hamnat fel!

På svenskan skulle vi analysera dikter, inte kul alls, om det är något bland saker jag inte kan så ligger det långt upp på listan! När lektionen äntligen var slut så åkte vi hem till Johan och satte oss och bara tog det lugnt. Dom senaste dagarna har jag varit så trött!! skit jobbigt. Vi åt lite senare på Pizzeria Vicktoria. Jag tog en kebab tallrik men ångrade mig strax efter jag ätit. Men får tänka att det är veckor sedan jag åt från Pizzan ;P haha
Kl 19.45 blev det att ta bussen till Gamleby och bli hämtad av mor. Har inte gjort så mkt sedan jag kom hem, försöker slappna av lite. Men om 10 min börjar Sex and the City och det ska jag ju självklart se! Sedan blir det sängen för min del ;) Ska ju upp kl 6 imorgon så ...
Imorgon efter skolan blir det ju att åka till Linköping och fira bror min som fyller 20 år!! Måste ju se hur dom har det där också ;D Så det blir ju kul. Men nu börjar jag bli seg i huvudet så ha det bra!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0