15 Augusti

Home again!! känns skönt, men ensamt utan Johan :( ska iaf kolla på "Freaky Friday" med Anneli och syrran nu ;P
Tjej kväll! ;)
 Även om jag verkligen hatar Lindsay Lohan så duger väl filmen .. ;P


För övrigt så har jag klippt mig idag :) Johan också på People. Klippte inget speciellt utan toppade bara lite. Jag vill få håret att växa ut! Vill ha långt, vågigt hår! Så det är bara att jobba på ..

Känner även ett sug om att åka till Linköping och shoppa! Är så less på de plagg jag har, måste bli lite ändring.
Men det blir ju tyvärr inte än på ett tag med tanke på att jag är pank! Men så är det ju ibland (suck)
Imorgon ska jag ta det lugnt, får se om man kanske kan hitta på något skoj så att man inte sitter hela dagen och segar, det tycker jag inte om! Måste ju få komma ut och röra på mig lite ;) Gå lång sväng med hunden.
Men mer får ni veta imorgon, natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0