3 dagar ..

Först vill jag nämna att Johan och jag firar 15 månader idag :)



Onsdag

Dagen började då med att jobba, fick på mig 2 klagomål idag om att butiken suger för att det inte finns några varor. JÄVLA turister!! Tror dom verkligen att ALLT ska finnas som dom ska ha? Vi är ingen stor butik, det är ju bara lilla lilla Loftahammar! Och i sommar har det nog varit rekord med antal turister, varorna tar slut, så är det! Vi får ju 3 leveranser med varor i veckan, dom kör endast ut vissa dagar, och för att man har fått varor så betyder det inte att butiken ska vara fylld på 3 sek! Jag blir så trött! Alla människor skulle fan få jobba i en livsmedel butik en dag för att fatta hur hårt vi verkligen jobbar för att det ska finnas varor, att folk ska trivas och bli vänligt bemötta, men nej nej, här ska det bara klagas!
+ en annan sak, visst finns det ICA bank men butiken är ingen jävla bank!!

När klockan till slut blev 2 åkte jag, mor, syrran med pojkvän till Västervik. Vi släppte av syrran och pöjken vid Netto och fortsatte till Lagret. Där blev det två inköp; 1 grå munktröja och 1 par gråa mjukis byxer jag kan dansa i^^
Sedan släppte mor av mig vid Johan :) kl 21.15 kollade vi på "The dark night" på bio, den var så jävla bra! Hyllning till Heath Ledger!!

Torsdag
Gick på stan med Amanda och hennes Johan ;P Amanda hittade mkt kläder som hon tyckte passade mig så det blev lite inköp (imponerad); 2 tröjor, 1 par shorts, 3 par trosor, 4 par strumpor, på Åhlens hittade jag nagellim som jag läänge letat efter! så nu ni era jobbiga nagelsprickor, nu är det slut! (man kan ju hoppas att det funkar^^).
Riktigt varmt och härligt har det ju varit idag också! Så ska det vara ;) Jag och Johan slocknade iaf på eftermiddagen på soffan, hehe. Sedan köpte vi pizza (jag åt en halv barnpizza) och kollade sedan på "Hide & Seek" äcklig film ...

Fredag(idag)
Dagen började att johan skulle gå upp runt 9 för att hämta sitt synt hos kasper, Johan skulle spela orgel någonstanns, några psalmer så på morgonen ringde hans orgel lärare och ville att Johan skulle spela en extra psalm, så ist för att jag fick sova fick jag ligga och vara irriterad över att Johan sitter och spelar piano, tidigt på morgonen!! Men jag vet, jag vet att han var tvungen men det var ändå inte kul. Känns som jag inte har fått sovit ut någon morgon på ett tag :( Sedan åkte han iaf och jag satt ensam kvar och kollde på tv. Runt halv ett kom han hem igen och vi bestämmde oss för att äta något innan jag skulle träffa Matilda kl 2 på stan :) Vi åt kyckling, mums.
Så blev kl 2 och jag tog min cykel ner till stan. Matilda och jag tog oss lite kulglass och satte oss vid hamnen och pratade om allt mellan himmel och jord. När klockan sedan blev halv 4 så bar jag mig upp mot Johan igen, för kl 16.10 går bussen mot Loftahammar (byte i Gamleby då men). Bussarna var som 2 jävla bastun! Fy vad varmt det var. Så när jag till slut kom hem så gick Anneli och jag ner och badade :) Vatten var så härligt! När vi sedan kom hem tog Anneli duschen först, så medans jag väntade plockade jag ner kläder i min byrå som jag har, med hjälp av far, limmat ihop lådorna så dom inte ska lossna lite här och var när det ligger fullt med kläder i :) Till slut fick jag hoppa in i duschen och åter svalka av mig. Sedan har jag inte gjort så mkt, bara tar det lugnt eftersom jag ska jobba förmiddag imorgon :( hoppas det inte kommer fler gnäll kärringar ^^ Men nu ska jag ner till köket och ta mig någon macka eller så :) dom gaper så efter mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0