4 Augusti

Idag har det varit som andra dagar, typ. Jag har jobbat från kl 14-20 så mitt huvud känns som bly! Man är rätt trött på att se människor nu ;P Inte så kul att jobba eftermiddag, man kommer hem sent och om man ska jobba förmiddag nästa dag (som jag nu ska) så känner man att man typ måste gå och lägga sig redan! Ingen kul känsla, vill vara med familjen lite. Johan åkte hem idag med bussen 13.45, så han behövde inte sitta hemma och vänta på någon buss ensam :) Ikväll skulle han spela match, hoppas det gått bra, jag har bara typ sett johan spela 1 match iår, förra året tittade jag på flera matcher än vad jag kan minnas ;P vill ju vara där och heja på han! hehe. Men nu sitter jag hemma, har precis bytt om till mjukis så jag kan slappa lite. Tänkte ärligt talat lägga mig vid TV:n lite, kolla om det är något bra ikväll, brukar ju tyvärr inte vara det(om man inte har 6:an). Men är så trött att jag somnar väl säkert, så då kan man ju lika gärna lägga sig i sängen och kolla på någon film på datorn :) Men först ska jag väl få i mig något, en macka eller så.

Imorgon ska jag jobba igen, får se vad jag hittar på efteråt. Hej svejs tills dess!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Se den ifrån den ljusa sidan. När du sedan är ledig, är du ledig ett helt dygn istället.



Sen är det dessutom sista veckan ;)

2008-08-04 @ 23:29:09
URL: http://www.holmen-blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0