2 Augusti

Grattis Mor, mormor och Syrran Karin dagen!

Dagen har inte varit allt för jobbig, turisterna börjar resa härifrån den här veckan så det har inte alls varit så stressigt :) och det tycker jag är riktigt skönt! Klarar inte av pressen ;P men känner nu att jag vill ha lite sommarlov, har typ jobbat hela sommaren så tycker inte riktigt att jag har fått njuta. Men det är ju bara 1 vecka kvar nu så jag hoppas att Håkan inte ringer efter mig efter veckan gått! Han kan verkligen få klorna i en ibland, och mig använder han till städning ;P Så kul är det inte att städa, och framför allt inte nere på gymmets toaletter .. Men man får ju pengar ;P

När jag kom hem ca kl 14 så satte jag mig lite vid TV:n(regnade ju ute) och väntade på att Johan skulle höra av sig och säga att han och Daniel snart var hemma :) Men dom kom inte hem förens kl 16 ;P så jag satt och kollade på "Älskling, jag krympte barnen" på 5:an :) dom filmerna är ju så bra! Evigheter sedan jag såg dom. Nu ska Johan och jag snart lägga oss, Johan sitter och lyssnar på Elton John på min gammla laptop och jag vid den jag ska köpa av Anneli ;P Nice nice.
Ska upp och jobba förmiddag imorgon igen så Johan får ligga och slappa lite ;D Men kommer ju hem kl 14, så om det är sol imorgon(som jag hoppas) så ska vi gå och bada :) Men nu blir det sängen så att det inte blir för sent!
Natti & händerna över täcket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0