10 December - 22.45

Idag har det snö-regnat hela dagen! Blä säger jag! Vädret har gjort mig ganska irriterad ;P haha. Vill inte ha snö alltså, det kan snöa lite på jul bara ;P men snön smälter ju bort så fort den nuddat marken så det är lugnt för min del!

Har precis ätit lite mat, ska ta och lägga mig strax så fort syrran är klar på toa så man kan ta bort sminket och vidare. Känner att jag behöver mer sömn så längtar till helgen! Känner även att jag vill ut på krogen lite också ;P får se lite vad man hittar på!

Och det bästa med Onsdagar är ju att kl 21 är det Greys Anatomy på 5an! ;P I looove it! Johan kom förbi en sväng lagom till det började :) Så lite mys fick vi idag.

Har inte så mkt att skriva idag ;P Har inte gjort så mkt än att varit i skolan. Vi får se om jag hittar på något roligare imorgon ;D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel Holm

Hey!



Här är det massor med snö - som ligger kvar! ;)



Hade så bra.

2008-12-12 @ 21:18:44
URL: http://www.danielholm.se/
Postat av: Amanda

Daniel - Vad mysigt ;P

2008-12-12 @ 23:15:07
URL: http://mithril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0