11 December - 23.18

Då var den torsdagen avklarad :) Dagen började med dans, gick bra men vilken träningsvärk jag har! I nacke, rumpa, lår och vader ;P haha inte lätt, kan knappt gå! Men ca 11.30 var jag hemma. duschade, gjorde mig iordning och åkte sedan runt lite med mor på stan o så ;P Dom senaste 2 veckorna har vi hittat många billiga fynd ska ni veta ;P alltid kul tycker jag.

Kl 15 var det samling i Aulan för att träna till Lucia som är imorgon ;P Vi är 90 pers i kören! (Estetkör + Indval kör), så det är mkt ljus som bildar mkt värme! Men det som är skönt är att jag står på andra raden och idag kände jag inte av värmen så mkt under träningen, men imorgon när vi står på scen och hela Aulan är full med elever (4 föreställningar) då lär det bli varmt! Men vad jag verkligen hoppas på är att jag inte tuppar av ;P skulle inte vara såå kul.
Sedan får man ju se hur mkt jobbigt folk det kommer vara under föreställningarna, finns ju alltid några som ska försöka störa, men nee ni, någon uppmärksamhet får ni inte töntar.
Men jag tycker det ska bli kul :) Tycker det är så mysigt med Lucia, det vita, glittret och ljusen. Framför allt påminner Lucia om att det inte är långt kvar till Jul! Nice nice!

När klockan blev 16 och vi tränat klart gick jag ner mot stan för att möta mor. Skulle kolla efter skor till nyår ;P Lämnade sedan mor när syster ville gå ensam med henne och gick istället till Åhlens för att kolla lite böcker, filmer och annat. Jag har fastat för boken "Om jag kunde drömma" som nu även är en film, "Twilligt". Den verkar så grymt bra! Så är jätte sugen på att läsa ;P

Mötte sedan mor och syster på JC och gick sedan till CHINA för att beställa lite mat ;P mums!
Men vi väntade med att äta 1 timme då syster skulle på Lucian på Ludde, så vi beställde maten till att vara klar 1 timme senare ;P

Gick hem imellanåt, vikte ihop lite tvätt och ringde sedan till Tony för att ses då jag skulle köpa PS2 av han, så det blev att gå till Corner, prata lite och sedan gå hem igen. 10 min senare kom mor med maten och 5 min senare kom syster och vi åt. Sedan var det inte långt kvar tills det var dags för Medium på 4an ;P Men hängde inte med så bra då Johan och jag skulle fixa med våran redovisning till imorgon på Bilkörkortsteorin. Men som jag är så fastnar jag lätt i det jag ser så det blev Johan som skrev det mesta.
När Medium var slut följde jag med Johan hem för att komma ut en sväng med Roxy. När jag var tillbaka till ytterdörren gick det förbi 3 killar på andra sidan gatan som förde ganska mkt liv, då började Roxy skälla som en toking! Och dom bara fortsatte gapa såklart ;P Så det var bara att dra in Roxy, haha ;D Wille kom ju samtidigt så det blev mkt att tänka på ;P Men nu så sitter jag här, ska ta och lägga mig sedan tänkte jag, är jätte trött! Hoppas eran dag har varit bra ;P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0