12 December - 20.41

Äntligen fredag! Det har man väntat på hela veckan :)
Jaa, idag var det ju då Lucia på skolan, vi samlades kl 8 och första föreställningen var 8.30, men såklart när man tänder ljusen så går ju larmet! haha typiskt alltså ;P så det var bara att traska ut i regnet i Lucia linnet. Men snart fick vi komma in igen och vi gjorde oss redo inför "Showtime"! Kan ju säga att första föreställningen inte gick så jätte bra ;P haha, det blev att halv-springa in, jag kunde inte tända mitt ljus, alla var osäkra på ordningen av låtarna, solon som lät falska pga nervositet ;P
Men va fan, det kan inte alltid vara perfekt! Andra föreställningen fick iaf bättre, men då missade jag att tända mitt ljus ist! Jag höll även på att svimma framåt slutet men det gick bra efter jag bytte ljuset till högra handen.
Tredje föreställningen var ju då den mest irriterande, var ju idrottare, industriare och byggare som skulle kolla och dom tror ju alltid att dom är lika roliga när dom för liv och skit. Han sån lust att bara ställa mig och skrika dom rakt upp i ansiktet! Idioter! Men låtsas man inte om dom så tröttnar dom snart. Men det var på denna föreställningen som jag tyckte att det gick bäst ;P 
Och så kom vi till fjärde och sista föreställningen som gick galant, men man var rätt trött ;P

När jag sedan stressat av mig kläderna drog jag och Johan till Trafikskolan för lektion då vi skulle redovisa vårat arbete ;P Vi var 10 min sena men när vi kommer in säger läraren att vi inte hade behövt komma ;P haha, men vi skakade av oss det och gjorde vår redovisning, så den var gjord ;) Så nu slipper jag tänka på det!

Åkte sedan hem till Johan för att äta lite. Vid 14 åkte jag hem till mig så Johan skulle iväg. Då satte jag mig lite vid The Sims faktiskt, för att fördröja tiden lite. Johan kom sedan hit efter ca någon timme men är nu iväg igen ;P Så just nu sitter jag och mor med varsinn Martini i handen ;) På TVn har vi IDOL-finalen igång, jag har ju som sagt inte följt det i år för jag tyckte inte att någon var så särskilt speciell ;P Så vem jag tror vinner kan jag inte säga. Egentligen skulle jag ha velat gett mig ut ikväll men jag får ju inte tag på något folk! Att det skulle vara så svårt trodde jag inte ;P haha ska försöka vidare för att sitta hemma hela kvällen vill jag bara inte! Så det får vi se hur det blir med det.

Men nu ska jag vara lite social med Mor.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0