13 December - 16.39

Idag har jag verkligen inte gjort någonting! Sov hos Johan inatt och vi vaknade runt 10, låg kvar till 11.50 då jag gick och duschade. Sedan tog vi oss lite mat och gick sedan åt vartsitt håll, han skulle spela bowling och jag skulle hem för att gå ut med Roxy. Det var en lite läskig start på promenaden, då Roxy och jag gick ut genom grinden mötte vi grannen och hans två hundar, en han-tax och en hon-schäfer. Schäfern skyddar taxen och då taxen ville hälsa på Roxy hoppade schäfern på Roxy!
Hon bet tag i Roxys "läpp" och drog, inte så jätte farligt men fan vad jag vart rädd!!! Lilla Roxy vart ju också självklart rädd stackarn, men det gick bra :)

Efter promenaden satte jag framför TVn med datorn, visste inte riktigt vad jag skulle hitta på så jag slappade vidare som jag annars gjort hela dagen. Men ikväll ska jag till Överum för att kolla när syrran är med i Lucia tåget. Sedan när jag kommit hem vill jag fan ut på krogen! Satt hemma hela kvällen igår men ikväll ska jag fan ut ;P

Men skriver lite mer sedan och kanske laddar upp någon bild från Lucian (om det inte kommer vara så fullt att jag inte kommer in!)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0