14 December - 22.20

Då är det bara 10 dagar kvar till Jul! Jag längtar ;D det är ju alltid så mysigt vid Jul, men idag kom jag faktiskt på att jag saknar snön! haha.
Idag är det ju Söndag och söndagar för mig betyder bara en sak, slappar dag. Så jag har helt enkelt slappat hela dagen ;P Sov hos Johan inatt och vi vaknade runt 10, låg kvar i sängen och tittade på TV. Runt 11 steg jag upp för att göra mig iordning, sedan tog vi oss lite frukost och gick sedan ner på rummet i ca 2 timmar till. Kl 14 gick vi ner till Åhlens för att kolla lite julklappar, så nu har jag iaf fått lite tips till vad Johan vill ha i Julklapp ;P Sedan gick vi in på Hemköp för att köpa spagetti o lite annat och när vi var hemma gjorde vi oss mat, Spagetti & Köttfärssås! Mums!
Efter det blev det iaf Johans rum igen i ett par timmar ;P Jag var nyligen hemma för att hämta lite kläder till imorgon och annat för stannar hos Johan inatt också :)

Det vart aldrig någon Lucia igår heller, fanns ingen buss jag kunde åka med för att ta mig till Överum :( det var ganska tråkigt. Så satt hemma och njöt lite av att vara ensam. Johan kom till mig runt 18 och vi kollade på TV. Sedan bara rullade det in folk! Daniel och Anneli som var barnvakt till Sanna kom infarandes med Filip hack i häl ;P Sedan kom Matilda och sist Mor. Men sedan kom det även en kompis till Matilda så ni ska veta att det nästan var smockat med folk! + 2 hundar ;P Johan tog med sig Chiva så Roxy fick lite sällskap ;P

Men sedan satte vi oss alla och åt lite mat, och efter man bönat så fick man en grogg av Filip som han tjatat om hela kvällen ;P Det vart mycket pinsamma minnen ska ni veta ;P haha.

Runt 00.30 kom Johan och jag hem till honom och la oss ganska så snart.
Men imorgon är det skola igen, men det kommer inte hända så mkt. På bilkörkortsteorin får man komma om man vill veta betyg, och det vill man ju ;P Projektarbetet ska vi kolla om klassrummen vi har kvar är lediga att kika på och på Nutida konsten ska vi se klart på StepUp! ;D På eftermiddagen får man se om det blir vad man planerat :)
Men nu ska jag sova ;P

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anneli.

Hej hej!

Firar du jul den 34 ? :P

Amanda då, det är ju bara 10 dagar kvar till jul.



Det var väldigt många minnen igår;)

Gillar att läsa din blogg, väldgt kul! = D

2008-12-15 @ 00:03:39
URL: http://www.amiable.se
Postat av: Amanda

haha hoppsan! så det kan gå xD men nu är det ändrat ;D haha



Vad kul att du tycker det! Jag har varit väldigt dålig på att skriva den senaste tiden, men har man inte internet blir det svårt alltså ;P

2008-12-23 @ 00:06:46
URL: http://mithril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0