22 December - 00.21

Jag ber om ursäkt för den långa tid som gått utan att jag har uppdaterat! Har ju inget internet i lägenheten så det blir lite svårare då ;P När jag har varit hos Johan har man gjort annat inför julen :)

I Fredags började ju då jullovet! Halleluja! Och då var det ju endast 4 föreställningar man skulle göra, var så jävla trött efteråt!
Men det gick bra, även om man inte var så speciellt förtjust i danserna ... Det var på första föreställningen jag gjorde lite småfel som man kunde märka en sak jag gjorde var ju då att fastna i en mikrofonsladd som låg ute där jag skulle dansa ... den hade någon missat ja .. men men det gick bra, jag föll inte och mikrofonstativet föll inte heller ;P så vet inte hur många som märkte något men nära var det iaf!

I lördags åkte vi hem till far i källvik :) stekte lite köttbullar och umgicks. Åkte sedan hem och sov hos Johan.
Igår gjorde Johan och jag pepparkakshus utav egna mallar ;D det är jätte fint (tycker iaf vi hehe) men det är inte klart än ;P
Vi var också och köpte Julgranar, jag till oss och Johan till sig.
Idag var vi nere på stan för att köpa in dom sista julklapparna :) men när jag fick se hur lite pengar jag hade på kortet blev jag så jävla arg att jag bara ville strunta i det hela. Men saker och ting fixar sig alltid till slut, utan att man behöver tigga!! så det så ;D haha

Runt 16 var vi hemma och då satte jag mig och kollade på ANTM och Johan åkte för att spela bowling. Sedan har jag bakat pepparkakor till oss att smaska på, även om jag då inte äter så mkt pepparkakor ;/ vart för mkt när man var liten tror jag! Idag stängde dom affärerna kl 21 så då sprang mor och jag ner i 20 min för att skaffa dom allra sista julklapparna ;P var lottdragning också men det var ju såklart ingen vinst ;P så är det.

Men nu sitter jag hos Johan :) Imorgon ska vi fixa med en grej ;P men det är hemligt! Så vi ska ta och lägga oss nu snart ;P Så ses vi imorgon!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anneli.

Nu blev jag nyfken på det hemliga ni ska göra imorgon?! :P

2008-12-23 @ 01:01:13
URL: http://www.amiable.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0