26 December - 00.00

Morsning på er! Och framför allt God Jul! ;D Jag är verkligen ledsen över att jag inte har uppdaterat på några dagar, men utan internet är det inte lätt ;P men nu sitter jag med min bärbara i knät hemma hos Johan :)
Julafton var helt okej iår, det var Julkänslan som tyvärr inte fanns :/ inte hela tiden iaf. Det var väl mest vid Kalle Anka man kände den som mest.
Årets Jul såg ju då lite anorlundare ut, kl 12 var vi hos Farmor och Farfar med Far :)
kl 15 var vi hos Moster Ann och kusin David. Sofia var där med Lova-Li och jag blev kär!! Hon är så underbart söt!! Jag ville så gärna hålla henne hela kvällen men när hon hamnade i min famn fick jag nästan panik! Och så började hon gråta för att hon var trött så det var ju inte mkt bättre xD Så David fick ta henne och ge till Sofia igen ;P haha, så kan det gå!
När kl blev ungefär 7 gick jag till Johan, ensam i mörkret och trodde han skulle möta mig, men gjorde han det? Nej, jag fick gå ensam. Som vanligt ...

När jag väl kom till Johan hälsade jag på alla som var där och fick sedan en massa Julklappar av dom ;P
Jag har tagit en massa kort som jag lovar jag ska lägga in så snart jag har tid och internet! ;P

Igår hade jag hoppats på en riktigt kul kväll, att vara ute på stan och festa, men nejdå, när man vaknar har man mensvärk!! Förbannat alltså! Skulle hem till Källvik också för Julmiddag men det blev att stanna hemma. Men Johan var hemma med mig hela tiden så vi kollade på film medans jag emellanåt spydde. trevligt ...
Så blev hemma hela dagen och kvällen. Och idag är jag bara allmänt trött och seg ;P Har varit nere på stan och kollat Mellandags rean, men tycker inte att det var så mkt :/ Sedan också så är jag jätte arg!! Ett par skor jag läänge velat ha som jag tänkte skulle köpa nu fanns det bara 1 storlek kvar ... Ett par svarta gladiator skor på DinSko, endast storlek 41 fanns det kvar!! Liite stort för en med storlek 37!! Så jag är piss arg! Dom hade tydligen ett par 38 undanlagda så jag tänkte kolla in imorgon om någon glömt att köpa dom ... hehe .. men det lär väl inte hända när det gäller mig! Har alltid sådan otur ;/ Men inne på H&M hittade jag ett par skor som jag annars skulle kunna tänka mig till Nyår och en spets tröja .. ska kolla igen imorgon. Sedan blir man ju annars så irriterad på sin så jäkla missnöjda syrra, skäms nästan! Men tänker inte kommentera något mer om det ... orkar inte längre så.
Jag är också jäkligt arg över att min katt Willes halsband är borta! Helt nytt för 69 spänn!! Om någon tagit av honom det blir jag verkligen piss arg! På halsbandet kunde man skriva in vem han tillbehör + att det var reflex! Visst, han kan ha tagit av det själv men jag blir iaf arg bara för att det var nytt och dyrt! Som sagt, jag har ingen tur alls ...

Men jag tror Johan är lite irriterad på mig nu för att jag är så insatt med att skriva här och bara svarar surt åt honom när han försöker prata med mig ;P

Imorgon ska jag spela bowling med folk från klassen :) ska bli kul tror jag.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0