28 December - 19.15

Grattis Älskling på 18 års dagen! <3





Har för det mesta varit med Johan idag, var bara med mor ca 3 timmar för att fixa med lite ;P hehe.
Vid 4 skulle firandet börja, vi kom väl hit ca 10 min innan alla andra. Sedan blev det självklart fika och tårta, sedan har vi inte gjort så mkt :) traskat upp och ner från Johans rum typ, kollar på TV just nu, The ABBA story på 3an ;P Jag tycker det är jätte intressant! Har blivit så fast ;P

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, har tagit med mig ljus så vi får det lite mysigt ;D Se på någon film eller så.
Imorgon vill jag ner på stan en snabbis faktiskt ;P Kolla skor!! Måste ju ha ett par till Nyår. Antingen ska jag köpa dom på H&M eller så kollar jag efter några andra .. får se ..

Men vi måste nog upp och vara lite sociala nu mot folket ;P haha, av mig förresten fick älskling Ölglas! Tycker jag var bra ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel Holm

Grattis Johan! Nu ska vi gå på krogen alla fyra.

2008-12-28 @ 22:30:46
URL: http://www.danielholm.se/
Postat av: Amanda

Daniel: Han tackar! haha jaa absolut att vi ska det ;D

2008-12-29 @ 00:16:05
URL: http://mithril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0