29 December - 23.23

Hej på er alla glada! Jag känner mig iaf jätte glad för stunden, har ingen direkt anledning, är bara glad ;D
Sitter hemma hos Johan (såklart) vid min bärbara, har kollat runt lite på nätet, på andra bloggar och lite annat. Har fått svara på en Quiz älskling har gjort om sig själv ;P Jag hade ju självklart 100% rätt ;) haha. Är man flickvän så är man ..

Vaknade upp brevid älskling idag runt kl 11, jag har blivit så jäkla lat dom senaste veckorna! Kommer verkligen inte upp på morgonen ;P vaknar inte änns av min väckarklocka! Skumt, jag som annars alltid varit så morgon pigg ;P Johan berättade sedan att jag har varit jätte lustig denna morgon, att jag pratat och skrikigt i sömnen ;P Läskigt!

Gick sedan upp för att tvätta håret och göra mig iordning för att möta mor och sedan gå ner på stan. Kollade på lite skor och annat. Hittade ett par jätte söta pumps på Kalle.P.sko, la undan dom för dagen ifall jag skulle hitta andra men jag kom ju då på att imorgon så ska älskling och jag åka till Linköping! Lär ju säkert hitta något där + en massa andra saker! Det är ju halva priset på GinaTricot liksom! Inget jag missar ;) Så jag hoppas verkligen att jag får in pengar på kortet imorgon så jag kan shoppa lite ;P Så vid kl 11.07 tar vi tåget mot Linköping och stannar även över till Onsdag hos Daniel och Anneli, mysigt. Så kommer hem någon gång på Onsdag för att sedan förbereda mig för kvällen då ;P Ska ju med Tildis på fest! Nice nice.
Var med Tildis på Sahara Cafe idag och hade lite vanligt tjejsnack om allt och inget. Självklart alltid lika kul och mysigt med ett glas varm chocklad i handen :) Ca 21.30 begav jag mig mot Johan för att hämta väskan och sedan gå hem till mig för att packa på nytt ;P Passade på att prata med mor lite och pratade även lite med brorsan om morgondagen :)
Och till slut kom jag hem till Johan igen, så nu sitter vi här vid varsin dator ;P Tror vi ska ta och lägga oss snart och då medans vi kollar på Mamma Mia som jag är såå sugen att titta på! Att bo där dom spelar in skulle inte vara fel, framför allt inte då det är så kallt som det är här ;)

Brorsan har nu även köpt mig en egen hemsida! Adressen dit är http://www.amandaholm.se
Den är ännu inte tillfixad men imorgon ska vi ta en titt på den :)
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0