3 December - 17.15

Ber så mkt om ursäkt för att jag inte uppdaterat ;P men det är så att jag flyttade i Lördags till Västervik och i lägenheten har vi inget internet ;/ Men jag hoppas på att vi kommer på vilket vi ska välja sedan, vill inte ha något för dyrt.
Men det känns iaf bra :) Känns bara väldigt ovanligt men ibland gillar jag verkligen förändringar! Det är länge jag har velat flytta in till stan med familjen, det tråkiga är ju att alla inte är med ..  Men nu när det är som det är så är det bara att acceptera och förstå att det inte behöver vara världens undergång. Ibland är det viktigt att testa på nya saker och vi alla har ju länge velat flytta, bara en som verkligen inte velat.

Men som sagt, veckan än så länge har iaf varit bra ;P Förutom att jag har fått så förbannat ont i huvudet! Det bara pulserar innanför pannan, 4 dagen också ;( ska lägga mig en sväng sedan tänkte jag. Jag sitter hemma hos Älsklingen just nu :) Så det är ju bra att han har internet som jag kan låna ;) hehe.
Men just idag har huvudvärken varit som värst, hela dagen igenom. På Nutida konsten kunde jag inte konsentrera mig på att lyssna på Martin, men lektionen var annars jäkligt tråkig iaf, sedan var det balett som jag var med på i början men när det sedan var en massa snurrar och hopp så kände jag att huvudet inte skulle klara det så jag satte mig ner.

På repetoaren skulle vi köra igenom Svingen och Indien, men efter jag dansade med i Svingen pulserade huvudet så mkt att jag var tvungen att lägga mig ner. Så kollade ist hur det gick med Indien ;P Sedan snack med Emma och skriva in i loggboken om våran föreställning till vår.
Kl 15.00 skulle vi vara i St Petri för att rep Lucia sångerna tills på Söndag :) Så vi slutade dansen lite tidigare för att hinna duscha osv.
En stor kör vart vi idag! Tydligen ska IND-val kören vara med på söndag också så då blev den dubbelt så stor ;P men mäktigt är det! Nice nice. Var där 1 timme, cyklade sedan hem med Johan till honom och kollade på Top Model.
Nu sitter vi och bara tar det lugnt, huvudet börjar värka igen så ska nog vila lite.

Blir väl ingen mer uppdatering idag men jag lovar att uppdatera så ofta jag kan! Hos Johan är jag ju ofta ;P
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0