5 December - 16.36

God Fredag på er! Så skönt det är att det är fredag igen ;P Dagen har börjat lika segt som alla fredagar, 8.20 Digitalt skapande som är lika jäkla segt som alltid. På Bilkörkortsteorin skulle vi ha prov idag, som jag totalt glömt bort! Inte bra ;/ men jag svarade iaf på alla frågor, var ju bara att chansa det är ju ABC frågor så det gör det ju lite enklare ;P Vi skulle också lämna in våra arbeten idag men det har Johan och jag också glömt bort ;P Det är lite mkt nu som händer känner jag, mkt stress!! Så huvudvärken var nog för stressen skulle jag tro, idag är det lite bättre iaf.

Kom nyligen hem från en runda på stan med älsklingen, vet att han tycker det är lite tråkigt att springa på stan med mig men jag tycker det är kul att han är med :) Alltid kul att gå två. Jag har iaf hittat en massa kläder mm som jag vill ha! ;P En kofta jag hittade på B-young kostade 999!! Jag är verkligen körd :( Lilla jag lär ju aldrig kunna köpa mig det jag vill ha. Mycket pengar går ju nu till lägenheten och mat så så mycket pengar har man ju inte kvar.
Men nu sitter jag och kollar på Top Model ;P nice nice. Den jag verkligen stör mig på i den här säsongen är Brittany, usch usch! Men jag har ingen favorit i den här säsongen :/ Natacha är sötast men Jaslene gör dom snyggaste bilderna.

När programmet är slut ska jag bege mig hem, sitter hos Johan ;P Ikväll är det nämligen party som gäller! Tony fyllde ju då i Torsdags, Grattis! Så ska dit med Jöneryd runt 19.30, så måste hem och kolla vad jag har i garderoben som jag kan ha på mig ;P Måste hitta något snyggt för senare ska vi ner till Palle i shejka loss ;) Jäkligt nice! Har längtat efter att komma ut lite ;P

Men ska gosa lite med älskling nu ;P Han ska ju vara utan mig hela kvällen ;) haha
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig läsning!!



Kram Pappa....

2008-12-05 @ 16:56:10
Postat av: Anneli.

HAVE FUN! <3

2008-12-05 @ 23:59:09
URL: http://www.amiable.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0