8 December - 19.07

Då var det måndag igen, usch! Och idag har jag bara kännt mig trött, hänging och små irriterad. Just nu känner jag mig iaf jätte stressad! Fick sms av Emma förut om att Malin och Jennifer är sjuka och kanske inte kommer imorgon på dansen, så jag skulle vara beredd att lära ut vidare på min! Och jag har inte gjort något nytt ännu!! Och vet ni vad det bästa är? JAG FINNER INGEN INSPERATION!!! Jag blir helt galen! All denna skit som hänt den senaste tiden har fått mig att komma efter i skolan så jag gick inte på Dansen ikväll heller. Nutida konst fördjupningen vill jag ha in på Onsdag så hade tänkt sitta med det ikväll men då fan ska det komma annat trubbel ivägen!! Man måste ju fan få NÅGON fritid!! Jag orkar verkligen inte, det funkar inte! Och på Fredag ska jag och Johan ha redovisning i körkortsteorin också! Usch! Ont i magen och huvudet har jag också! Men det är väl säkert för att jag är stressad! Jag är i stort behov av lov nu känner jag. Och medans jag ändå håller på och klagar, det är kallt ute! Vill ha sommar :(

Men för att ändå vara lite positiv, hade skit kul i Fredags ;P Partyt började hemma hos Tony med lite folk, runt 23 gick Jöneryd, jag och Therese hem till mig där jag ville byta till något annat jag kunde dansa i(så man inte svettas så jäkla dant ;P) sedan gick vi ner till stan där vi först besökte Morella. Tog en martini innan resten av folket kom och dansade lite. Gick sedan till Frappe där Jöneryd ville vi skulle smaka på en Rosa pantern(tror jag den hette). Vi mötte sedan folket igen utanför Morella för att få våra fribiljetter av Tony och gick i förväg till Palle ;P När vi kom dit var det dö segt eftersom det bara var jag. jöne och Therese där! Så vi ringde efter Tony och gänget och bad dom komma dit.
Mot småtimmarna började det komma fler folk och det vart fart på dansgolvet. Jag fann lille Filip på dansgolvet, lika gla som alltid ;P Han bjöd mig t o m på en drink ;P tro mig, det var behövligt! Så mkt som jag dansade ;) Men då folk från "gänget" plötsligt försvann och det bara var jag och Tony kvar bestämde vi oss för att gå hem. På vägen tog vi oss en hamburgare på Corner. Så 3 kom jag hem ;P men en riktigt rolig kväll blev det iaf! Vore kul om man kom ut nästa helg också men det får vi se ;P Johan blir väl ledsen på mig om jag lämnar honom hemma ;P haha.

Ne men jag måste nog jobba vidare nu så att jag är beredd iaf dom är sjuka imorgon, vilket jag verkligen hoppas dom inte är!! Det känns som om det här inte kommer att gå vägen ;/

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anneli.

vad kul att du hade roligt!! :D

jag tror du hittar inspiration, jag tror på dig! (L)

2008-12-08 @ 19:44:12
URL: http://www.amiable.se
Postat av: Amanda

Anneli - Tack! ;P <3

2008-12-09 @ 17:45:34
URL: http://mithril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0