9 December - 18.13

Då var den Tisdagen över :) Eller inte riktigt, på tisdagar är det ju House! Och dagen är ju inte slut förns det har varit ;) hehe.
Just nu sitter jag ensam hemma i lägenheten. Jobbar med Nutida konsten som jag vill få inlämnat imorgon! Skulle ju ha jobbat med det igår som sagt men det vart ju annat ;P Som jag kanske inte heller hade behövt göra! Malin kom på dansen imorse så vi körde hennes koreografi :) Men det var samtidigt riktigt bra att jag kom igång igårkväll, för nu har jag inte alls mkt kvar! Så det känns jätte skönt ;D Men som vanligt på dansen på Tisdags morgonar kör Isabell skiten ur oss ;P haha
Svetten bara rinner om en! USch! Men måste ju börja träna upp fysiken nu ;P känner mig lite hängig och lat, måste bli starkare och uthålligare! Vill egentligen ut o springa lite men vädret peppar en inte direkt ;/ Får se i helgen, hehe.

svenskan idag fick vi kolla på Värsta Språket igen. Samtidigt pratade lärarn med några om NP-skriftliga. Jag fick G på min, men det tyckte jag var OK med tanke på att jag inte alls blev nöjd med det jag skrev. Men det bästa är att jag har chans till VG i kursen! Om jag gör en 3e bokrecesion så kan jag höjas! ;P Känns bra så tror jag ska göra det, har man chansen så varför inte?

Imorgon på Nutida konsten blir det mer film! ;D Vi ska kolla på Step Up, en dansfilm som jag inte har sett! Gudars! ;P haha
Efter är det ju dans så funderar på om jag ska ha danskläderna på redan under filmen så slipper man göra sig iordning så pass ;P Det blir att se hur det blir!
Men jag börjar känna mig uttråkad och rastlös ;/ Vill hitta på något! Känner inte alls för att plugga just nu. Både katten och hunden ligger och sover så dom kan jag inte bråka med .. orkar inte starta en film och vet inte om jag ska ringa efter någon? Johan har ju annat för sig som vanligt ;/ Detta är segt alltså!

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från i Fredags då jag var på fest hos Tony, men internetet vi lånar av Anneli är vääldigt segt ;P Så får fixa det någon annan dag. Kan knappt lägga upp bilder på BDB heller. Har lite bilder från Kusin Hannas 30 års dag och Lucian i kyrkan i Söndags. Men det får bli någon annan dag.

Nu får jag ta och plugga vidare .. Men det är How I meet your mother på TV så det lär väl ta 1 timme till innan jag kommer igång ^^

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0