29 Juli

Det har varit en lång dag, när jag kom till jobbet blev jag tillsagd att putsa fönster, tog mig 2 timmar att putsa allt. Sedan blev det kassan och när man väl kommit in i det så rusar timmarna iväg. Fick iaf 30 min rast där jag varvade ner lite eftersom det kom ganska mkt folk ett tag ;P Men det hat gått bra idag, inga större fel.

Väl hemma bytte man om till short, linne och brillor på ;) steka lite i solen, är lite stolt över mig själv att jag för en gångs skull blivit brun! Det ska jag säga att det är inte ofta ;P så lat jag är på att sola :) När vi sedan skulle äta ute så kom det massor getingar så jag åt inne ;P så feg är jag ;D Trött är man ju också efter att ha jobbat när man inte är så van vid så mkt på en gång, jag har ju så lätt för att bli stressad, + att värmen gör det ju inte bättre! Så idag har det blivit att dricka vatten.

Har bestämmt mig för att gå ner lite i vikt nu också, kan inte gå runt i den här kroppen :S I början av sommaren hade jag stenkoll på hur mkt kalorier jag stoppade i mig, men när man gör mkt annat är det lätt att man glömmer lite också. Så ska börja räkna igen, ha fasta måltider, dricka vatten, frukt ist för godis osv.  Nu ska det bli ändring!

Imorgon efter jobbet åker jag till Västervik ;P har ej datorn med mig så det blir inte förns fredag jag uppdaterar igen ;P
Men jag hoppas på soliga dagar så jag kan jobba mer på brännan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0