Det gäller att va på topp

Fy vilken dag det har varit! Den värsta jag har varit med om.
Men dagen började bra, gick upp kl 10, tog mig lite frukost, gjorde mig iordning och satte mig sedan vid tvn för att kolla på serien "McLeods döttrar" kl 11.50 som jag alltid kollar på på sommaren ;P Efter det blev det att diska tills mor kom och hämtade mig eftersom jag börjar jobba kl 14.
Det har varit så mkt folk idag, varför ska man handla för när det är sol ute så man kan bada hela dagen lång?! Jag lääängtade iaf därifrån. Men jag har börjat få pli på det där med kassan nu så idag kändes det faktiskt riktigt bra :) Så när mor och jag kom hem tog vi oss lite mat(har inte ätit på hela dagen!) och satte oss ute och pratade lite. Men jag har fått en sån otrolig huvudvärk så jag gick in, tänkte jag skulle lägga mig snart, ska upp och jobba imorgon 7.45-14.00. 

På onsdag hoppas jag kunna få jobba förmiddag ist för eftermiddag så att jag kan åka till Johan :) har inte sett han sedan i Fredags! Saknar honom :( Ska ju in och träffa vännerna också! Har typ inte varit med någon annan än Johan i sommar, skärpning på dig Amanda! Men tyvärr blir det ju så att jobbet tar mkt tid. Men jag kommer iaf ha 1 veckas sommarlov :)
Men nu blir det att sova lite, annars lär jag väl inte komma upp imorgon ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0