12 November - 14.00

Blä vilken dag det har varit idag!
Dagen började med Nationella prov i Svenska B och för tillfället vet jag verkligen inte hur det kommer gå! Har ingen känsla alls ;S men det kommer säkert gå skit som alltid ^^

Just nu sitter jag hemma hos Johan, har inte lektion förns kl 15.00, och då är det kör som gäller. Men jag undrar hur det kommer gå, igår kväll låg jag med feber och halsont och det har inte riktigt gått över ;P Så får se hur det blir med sjungandet, får väl sitta och mima ;P hehe. Sedan är den skoldagen slut, hade tänkt gå på stan efter men just nu känner jag mig inte lika sugen som förut idag ;P Är ju inte så pigg som sagt så får se lite ..

Igår på Dansen fick vi börja lära ut våra egna danser ;P Tyckte det skulle bli kul men så värst kul var det inte. koreografin jag hade fått ihop kändes jätte usel när jag lärde ut den, men när vi sedan visade hur långt vi kommit så tyckte jag ändå att det såg grymt ut ;) så det blir nog bra till slut, ska bara komma vidare med den också till nästa Tisdag ;P Har ju fastat vid refrengen men det ska jag minsan fixa! Så det är bara jobba på ;P Blir lite svårt i helgen på att jobba med den så får passa på lite ikväll och imorgon.

Tildis och jag har skaffat oss biljetter till Gymnasie-festen idag också ;P Måste nog rota ganska mkt hemma om jag ska hitta 90 tals kläder!! Någon som har förslag? För jag har knappt någon aning! Får väl titta på Spice girls för att få insperation, haha.

Men usch, jag är så trött! Vill bara sova ;P så jag tänkte lägga mig en liten stund innan jag måste cykla till skolan ;P
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0