12 November - 20.53

Usch vad jag känner mig hängig ;S har ont i huvudet, i halsen och är något förskyld. När jag kom hem efter skolan kollade jag på Top Model och somnade när det var slut. Sov i ca 1,5 timme ;P Johan väkte mig efter han varit ute med Shiva en sväng och då gjorde vi oss lite mat. Nu sitter vi och bara tar det lugnt, ska läsa lite till Trafikant provet som vi har på Fredag, ca 100 sidor att läsa och jag har inte läst någonting alls ;P mkt bra Amanda!
Men jag känner bara för att sova typ, huvudet känns jätte tungt ;/ Så imorgon blir det nog ingen dans för mig tyvärr ;( jag som annars har sådan lust att dansa!! Jäkla bakterier som inte vill gå över. Men jag hoppas att det blir lite bättre fram mot helgen, ska ju ut och åka och då vill jag ju inte vara sjuk och tråkig ;P Nee, så får dricka lite té och hålla mig varm :)

Nee men ska ta och läsa lite nu :)
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0