13 November - 23.41

I över 1 timme har jag rotat bland mina kläder för att hitta något som passar till 90 talet!
Det är så att imorgon kväll ska jag gå med Tildis på Gymnasie fest och temat råkar vara: 90 talet ;P
Jag har kollat på en massa musik grupper från 90 talet för att få lite insperation, och det har väl fungerat lite sådär ;P För jag har absolut ingenting som är blommigt eller prickigt!! Men jag har hittat lite nu som jag tror kommer bli bra ;) Ni får helt enkelt se resultatet imorgon!

Vad jag annars har haft för mig idag är inte så mkt ;P Är ju lite små sjuker så det blev ingen dans idag och på Svenskan tittade vi bara på Värsta Språket. Fick efter det cykla ensam hem till Johan, kollade på Top model, satt och kollade 90 tals mode och satte mig sedan på bussen hem kl 17.45. Väl hemma tog vi oss lite mat, småpratade och kollade på Medium.
Nice nice ;P Sedan har jag ju då bara som sagt rotat bland kläderna ;P
Jag har även packat för helgen ;P Ska till Finland med Johan och hans föräldrar på Lördag och kommer hem på Måndag :)
Hade bara lite kläder som skulle tvättas som jag får packa ner imorgon.

Men nu måste jag ta och sova!
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0