14 November - 17.00

Äntligen Fredag! ;P Full hålligång hela helgen ;P Ikväll är det Gymnasie fest, ska dit med Tildis och då blir det fart! Ska ju ses innan vi ger oss iväg och sjunga lite kareoke ;)

Imorgon åker jag med Johan och hans föräldrar till en Färja som tar oss till Finland, vet inte vart vi stiger på ;P haha.
Kommer hem på Måndag eftermiddag och då ska jag fira Far som fyller år ;P Då blir det ingen kultur skolan dans den här måndagen heller ... usch vad jag har blivit dålig på att komma iväg till det!! Får blir skärpning, missar ju en massa^^

Johan var och klippte sig idag, då gick jag lite på stan ;P Har köpt mig den nya Mascaran Volume Collagene från LORÈAL.
Foundation från Maxfactor och en tröja på VeroModa ;P

Men nu är Top model slut så ska gå och hjälpa Johan med mat ;P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0