17 November - 18.18

Då har farmor, farfar, faster Carina och Kenneth kommit, nu är det bara mor som saknas. Jag gick ifrån lite bara för min jäkla hosta som går mig på nerverna! Den vill inte ge med sig! Men jag kom på att jag måste berätta hur det var i Fredags!

Gymnasie festen, Tema: 90 talet.
Start 22.00-02.00

Kvällen började med förfest hemma hos Tildis, bara vi två. Jag kom dit efter 19.00 någon gång och vi började med att lyssna en massa på Spice Girls som vi hur lätt som helst kunde sjunga med i! Otroligt att man kan låttexterna efter dessa år! haha. Vi gjorde oss lite smått iordning och skickade sedan ut Matildas mor från vardags rummet som vi hade bokat till ikväll, vi skulle nämligen spela Singstar!








Vi började med Legends, gick lite segt i början men ju fler roliga låtar vi hittade, desto mer fart blev det på det hela!
Att vattna munnen med hade jag Martini och Tildis Vodka, som sagt, full fart blev det!

Vi bytte sedan till Svenska Hits och den höll vi oss på läääänge! Vi stog upp och sjöng som tokingar! ;P
Som final tog vi Rock Ballads (vi märkte att klockan började springa iväg)
Sedan blev det att göra sig klar för kvällen! Så medans vi gjorde oss iordning lyssnade vi självklart på Spice Girls!
Kvällens Outfit blev:
  • Rosa/Orange Gina Tricot lång-linne
  • Svart pösig Gina Tricot tröja
  • Svarta strumpbyxor
  • Svarta stövlar
Kvällen var så jäkla kul! På Stadt var det myycket folk, både inne och ute. När man gick ner för trappan till själva festen möttes man av en jäkla värme! Efter vi varit där nere i kanske 15 min så ville man ha luft. Men full fart var det på dansgolvet ;P Jag och Tildis stannade ända till 02.00 och gick sedan hem till henne för att jag skulle hämta lite saker och cyklade sedan hem till Johan som väntade. Somnade väl strax efter jag lagt mig, blir ju trött efter man dansat så mkt!
Så jag fick sova 5 timmar den natten iaf, hehe.

Avslutar med en så tjusig bild ;)
(Vart nåågot för mkt rouge där)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ägde dansgolvet, lätt :D

Tack för en massa kul kväll brryyyden.

Och visst funkar det alldeles utmärkt med förfest på två, höhö ^^

2008-11-17 @ 19:44:02
URL: http://www.anniematilda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0