18 November - 13.16

Usch, jag mår verkligen piss! Av att jag hostar så mkt har jag jätte ont i revbenen och vågar knappt hosta, jag är jäkligt täppt i näsan, har feber och det är inget bättre med örat. Typiskt dag man ska vara sjuk! Skulle egentligen idag lära ut mer steg för dansarna som är med i min dans, så det blev ju krångel, men jag hoppas lärarna klurade ur situationen, annars kommer jag ha jätte mkt skuldkänslor! Skulle också ha Utvecklingssamtal med Annika i eftermiddag, jag är verkligen duktig för i alla 3 åren jag gått på Gymnasiet har jag alltid lyckats komma jätte mkt försent elller inte kunnat gå! Stackars Annika som har stått ut med det ;P Men det får helt enkelt bli en annan dag.

Jag har precis duschat för att vakna till lite mer och klätt på mig varma kläder. Tänkte om jag skulle lägga mig framör TVn ett slag men då måste jag gå ner, det är så att far har sagt ifrån boxen vi har här uppe för ett tag sedan, och förra veckan så stängdes av så vi kan bara se på film här uppe nu ;P kan ju kolla på internet vad det är på TVn så jag slipper gå ner i onödan, hehe. Fler här hemma är sjuka, syster ligger här ute på sovan helt utslagen ;P Mor är ledig men går runt och snorar. Älskling ligger hemma hos sig och är sjuk, han mådde verkligen inget bra igår :/ tyckte synd om han eftersom det var jag som smittade han. Men jag hoppas han ligger riktigt varmt och skönt så han blir frisk <3
Jag hoppas väl på att gå till skolan imorgon, men någon dans blir det ju då inte! Det var efter förra Tisdagen som jag vart mer sjuk efter dansen, och att jag dansade på Onsdagen gjorde det mer värre, men jag vill ju inte missa dansen! Det är så mkt nu som man ska hänga med i, så det blir att sitta imorgon och hänga med, får ta med Dansboken och skriva in allt.

Igår kväll satt jag med Mor och Sis och tittade på Sex and the City - filmen. Mor har inte velat se den innan för att hon inte är så förtjust i Mr Big, men jag tyckte verkligen att hon skulle se den! Jag kan iaf se den om och om och om igen!!
Så det blir att önska sig boxen till Jul ist ;P

Ne men nu ska jag kolla vad mor tog vägen och sedan sätta mig i en filt framför TVn :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0