18 November - 00.36

Nee .. det blir nog ingen skola för mig imorgon, har haft feber hela eftermiddagen :/ så jäkla surt alltså! Får så jävla dåligt samvete av att sitta hemma .. men mår man inget bra så måste man ju. Det är bättre med förskylningen men hostan är lika jäkla irriterande! Får hela tiden kvällningar ;S

Ikväll har jag suttit med mor och syster och kollat på House(21.00) samtidigt bläddrade vi till 3an där det var 50 first dates, den filmen är så bra, och så sorglig. Det måste verkligen vara hemskt att ha någon väldigt nära person som inte kommer ihåg en efter en dag .. Och i slutet när Lucy vaknar upp i båten och sedan går upp och möter sitt barn, som hon inte kommer ihåg! Att man varje dag måste berätta hur det är .. Men han är så stark som verkligen håller kvar hos henne, det är verkligen äkta kärlek! Åhh .. verkligen älskar filmen! Den får en att tänka lite också, hur viktig säkerheten är .. usch usch, man vill inte att sånt ska hända.
Kollade sedan på ett avsnitt 2 ½ men men kände sedan att det var dags att lägga sig, borde egentligen lagt mig tidigare men jag tycker det är så mysigt att sitta vid TVn en kväll såhär, med bra filmer vill säga ;)

Men jag måste verkligen sova nu.
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0